Acasă

politică

advertoriale

actualitate

administrație publică

monden

business

economie

cultură

sport

sci-Tech

evenimente

Ardeal360

Sursa imagine:

Redacția

916

Cum vrea Raiffeisen să ia cu asalt piaţa din România cu o nouă bancă digitală, Raiffeisen Digital Bank, competitorul direct al Revolut

Raiffeisen Digital Bank, o bancă digitală distinctă de instituția tradițională Raiffeisen Bank România, dar care face parte din același grup austriac, a intrat pe piața din România acum 9 luni, oferind inițial doar un cont curent fără costuri. Acum, urmează să lanseze primul produs de creditare. Cum reușește un astfel de model bancar să se impună în industrie?

Raiffeisen Digital Bank, competitorul direct al Revolut, își extinde aria de servicii către primul produs de creditare, după ce a început cu pachetele de conturi curente virtuale, caracterizate prin absența costurilor. Odată cu creșterea accentuată a digitalizării, băncile digitale încep să câștige teren în întreaga lume, iar Raiffeisen Digital Bank își propune să devină o opțiune bancară secundară pentru clienți, în contextul în care trendul este deținerea mai multor conturi bancare.

Această mișcare ar putea marca doar începutul unei noi dinamici pe piața bancară, în condițiile în care băncile locale își consolidează pozițiile prin achiziții și restructurări. În timp ce băncile tradiționale se concentrează în principal pe produsele de creditare, băncile digitale își focalizează strategia pe numărul de clienți și volumele de tranzacții. Practic, acestea își propun să devină alegerea secundară a clienților, cu un accent puternic pe utilizarea serviciilor digitale. Sorin Stanciu, country manager pentru România la Raiffeisen Digital Bank, a subliniat că al doilea card fizic nu este esențial pentru clienții vizați, deoarece majoritatea acestora efectuează tranzacții digitale, iar cardul fizic este perceput din ce în ce mai mult ca un element de rezervă. „Obiectivul nostru este să devenim alegerea clienților care doresc o bancă secundară, iar în această optică operăm exclusiv cu cardul virtual: considerăm că un al doilea card fizic nu este absolut necesar pentru clienții pe care îi targetăm.”

Ardeal360

Presa la un click depărtare.

Categorii

Acasă

politică

advertoriale

actualitate

administrație publică

monden

business

economie

cultură

sport

sci-Tech

evenimente


VOX Press - Partenerul tău în publicitate

2025