Acasă

politică

advertoriale

actualitate

administrație publică

monden

business

economie

cultură

sport

sci-Tech

evenimente

Ardeal360
Hotel Cişmigiu

Hotel Cişmigiu

Iordache Marin


17/07/2024


17/07/2024


678

Israelienii şi românii au generat 44% din veniturile înregistrate de Hotel Cişmigiu în prima jumătate a anului 2024

În prima jumătate a anului 2024, Hotelul Cişmigiu, parte din portofoliul Hercesa România, a înregistrat o distribuție semnificativă a veniturilor generate de turiști din diverse țări. Conform datelor furnizate de directorul general al hotelului, Mirela Cojocaru, israelienii și românii au contribuit în mod semnificativ la încasările totale, reprezentând împreună 44% din veniturile înregistrate în acest interval. Turiștii din Israel au ocupat prima poziție, generând 23% din totalul veniturilor hotelului, în timp ce turiștii români au reprezentat 21%. Urmau în clasament turiștii din Marea Britanie (8%), Italia (7%), Germania (6%) și Ţările de Jos (4%). Indicatorul Average Daily Rate (ADR) a înregistrat o creștere de 3% față de aceeași perioadă din 2023, iar gradul de dublă ocupare a fost de 1,4. Segmentul principal care a contribuit la veniturile Hotelului Cişmigiu a fost turismul de afaceri, reprezentând 60% din totalul încasărilor. Acest segment a înregistrat o creștere de 4% comparativ cu primele șase luni din anul anterior, datorită utilizării intensificate a sălilor de conferință și a facilităților pentru evenimente corporate. În ceea ce privește turismul de agrement (leisure), acesta a adus 40% din veniturile hotelului în primele șase luni ale anului 2024. O creștere notabilă s-a observat în rândul turiștilor italieni, care au ales România ca destinație datorită costurilor reduse comparativ cu alte locații europene. Evenimente mari precum concerte și festivaluri, cum ar fi concertele Coldplay, au contribuit de asemenea la o ocupare semnificativă a hotelului. Pe piața hotelieră din București, topul țărilor de proveniență a turiștilor este condus de România (40%), urmată de Israel (6,95%), Italia (6,65%), Marea Britanie (6,17%) și Spania (4,86%). Durata sejurului mediu al turiștilor în București variază, cu majoritatea optând pentru 3-7 nopți (38%), urmat de cei care rămân 2 nopți (20%) și cei care stau o singură noapte (34%). Aceste date reflectă nu doar performanța Hotelului Cişmigiu în primele luni ale anului 2024, ci și atracția crescută a Bucureștiului ca destinație pentru turiștii internaționali, susținută de evenimente culturale și economice de amploare.
Ardeal360

Presa la un click depărtare.

Categorii

Acasă

politică

advertoriale

actualitate

administrație publică

monden

business

economie

cultură

sport

sci-Tech

evenimente


VOX Press - Partenerul tău în publicitate

2025